Dagen idag

den började lite kaotisk:P
Då vi skulle gå upp 6, men för att nellie hade strulat lite inatt så var jag lite extra trött, så tänkte att jag skulle dra mig en stund till .vaknade upp i ett ryck 5 över halv 7. Och vi ska vara på dagiset 7 på onsdagar då jag börjar tidigt :P
Så det blev snabba ryck här hemma :P
men vi hann med det vi skulle som tur va.

Åkte till skolan och lektionen gick bra, sedan håltimme mellan 10-12,45 men då fick jag ett samtal av jonathan där dagis hade ringt till han. Nellie hade fått feber och somnat där, hon var helt slut hade även inte käkat nån frukost där på dagis.
Så jag och farmor åkte mot dagis för att hämta dom. Sedan hem å fixade lite mat å emmelina och mig å farmor. Medans nellie inte fick i sig något så hon fick välling det gick i fort som bara den och hon somnade som en stock efter det.
Jag åkte till skolan efter att ha käkat, så farmor var här hemma med dom små :) tusen tack!

Jag hade nämligen sån viktig lektion på eftermiddagen. Så det behövdes verkligen att vara i skolan.
Imorn är det även fixat med barnvakt så att jag kan gå i skolan :) eftersom att dom inte ska på dagis om hon fortfarande är dålig vill säga. Men hoppas på att det är bättre så att dom kan gå på fredag.

Sen på eftermiddagen nu har farmor varit kvar och hjälpt mig med dom små då nellie bara velat sitta i knät. Och jonathan jobbar sent idag, så det betydde också så mycket för mig!

Så bjöd henne på mat innan hon åkte :) sedan har jag bara vikt lite tvätt och ska strax ner å hänga en maskin som körts klart :)

Näe nu orkar jag inte skriva så mkt mer... måste även plugga lite :P

Kommentarer
Postat av: Kristina

Liten fundering, varför har du båda hemma om bara nellie är sjuk?:) hoppas hon kryar på sig snart:)

2011-01-28 @ 00:13:52
URL: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback