Det blev inte så som jag tänkt mig..

Näe, mitt bittra sura inlägg imorse kunde då slänga sig i väggen.
För tjejerna somnade bra och jag vilade mig lite när dom vilade sen in i duschen och efter det fick jag världens energi.
Bror kom, jag lagade lite brunch, och sedan fixade jag massa i skåp som alltid lyckas bli stökiga? Fattar inte vad vi gör för att det ska bli så :P

Sen efter det fixade jag massa i tjejernas rum. Tog nämligen bort deras skötbord då dom har inte så stort rum men hade ett stort skötbord, så dom har fått mkt mer plats i sitt rum att leka på nu.
Dom andvänder ju blöja än men det är så mkt lättare att byta på golvet då vi andvänder up&go blöjor. Så mkt smidigare att hålla till på golvet. Och mindre risk att dom slänger sig runt eller slår sig på något sätt... dom är ju så snabba i denna ålder. Så känns mer säkert att vara på golvet :)


Fixade massa i garderoberna för att få bättre förvaring vilket jag lyckades med :)

Sen fixade jag iordning på tjejernas rum + rensade ut leksaker som är "för små" för tjejerna som dom inte leker med nå mer liksom.

Har även hunnit plocka undan julen dock så får de i fönstrena vara kvar några dagar till :P

Sen bytte jag och och drog ner för att träna på friskis, dock hade jag missat att läsa jul&nyårs special schemat ;P
Tänkte inte på att det är massa röda dagar och sånt nu med, så trodde det riktiga schema hade börjat. Men blev iaf ett träningskort rikare ;P haha å lite friskluft fick jag med.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på familjen annorlunda och fryser som en tok och filtarna ligger i tvätten. Blir alltså att krypa ner i sängen strax. Helt iskall på armarna :/ ;P


Imorn vet jag inte vad jag ska göra, något hittar vi nog på :) Dock så jobbar jonathan hela dagen+kvällen :( tråk.....


Kommentarer
Postat av: josephine

Jag ska börja träna på onsdag fast på korpen..

2011-01-03 @ 21:36:30
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback