Det började

med att jag tog 2-3 steg i trappen. Sen vek sig min fot som jag skulle trampa ner på... så där for jag och nellie ner i trappen. Kändes som att det gick skit fort... Men jag hann iaf tänka att jag inte fick tappa henne vilket jag inte gjorde heller. Men kändes som jag var på väg att göra det ett tag, men hon klarade sig oskadd från den lilla åkturen.

Dock så mår mina ben sämre :( Mitt häger knä och min vänster fot hur det nu går ihop mår sämst.
Ont som bara den iaf.... men slog i höger knä. Vänster knä, vänster smalben, vänster fot + tårna... tårna vek sig nästan helt bakåt så jag har skit ont in under foten och i tårna så hoppas inget har hänt i foten.

Så min träning idag som jag tänkt gå på kl 17.30 samt 18.30 fick ställas in.. vilket är skit tråkigt:( men får ta nya tag imorn och hoppas på att det inte gör nå ont imorn.

Jaja, magdalena och per-erik är här.. men just nu är dom + jonathan och hämtar mat.


Näe nu ska jag mysa med mina småtroll som är sååååå trötta här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback