Fredag

Och det innebär sista skoldagen för denna vecka :)
Gud så fort den har gått första veckan... ska bli skoj att komma in på nästa vecka :)  då är det jag som kommer lämna och hämta dom små på dagis :P

Kommer att vara där lite på morgonen för att sedan åka till skolan. Jag börjar 10,20 och åker då någongång vid 09.30-09.45 så vi ska vara på dagis 08.30 så att dom hinner komma in sig lite sådär efter helgen liksom.

Sen slutar jag 14.15 så hämtar dom vid 15.00.
Så får se hur det går :)



Idag blir det iaf lektion 08.30.-10.00 sen 10.20-11.50. efter det blir det hem och äta något sen vänta på att dom små ska vakna som då sover middag. Sen ska vi ut till köpis en sväng :)
Imorn vet jag inte vad som händer. Men det visar sig :)

Nu ska vi gå och väcka pappa, så att vi kan äta frukost :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid ♥

Ja det kan man alltid hoppas på :) tröttsamt med magen nu, är bara i vägen, sover dåligt osv :p hehe ja det ska jag göra :)

2011-01-14 @ 11:45:20
URL: http://saandraapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback