Fredag

Idag är det fredag och jag har gjort mitt i skolan även pluggat lite nu... ska snart sätta mig ner igen och plugga lite till men byta ämne dock :P
Från matte b till engelska...

Har så himla ont i ryggen idag, eller jag hade inte det tidigare ända tills jag skulle gå till bilen och åka hem... precis tre steg före bilen så halkade jag till, ni vet så där man går och spänner sig och halkar till men inte ramlar. Och det hugger till nånstans... så blev det för mig idag... suck!
Ont längst ner vid ryggslutet... Hoppas det går över snart :)

Tänker försöka hinna iväg på ett pass idag, beror på när jonathan kan sluta och när catrine kommer med tupperwear sakerna. Passet börjar nämligen 16.30.
Annars ska jag köra imorn 10.00 och på söndag dubbelpass å sedan på måndag med steffi är det tänkt iaf :)

Får se vad som sker i eftermiddag. Saknar mina små hjärtan så får se när jag hämtar dom.. sa vid 3.. men om jag vill kan jag ju gå dit vid halv :)

Ska trycka lite på ryggen nu sen plugga lite till innan jag kilar iväg till dom små... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback