Fredag kväll

Och jag känner mig ganska slut, men det blir ju så när det hänt så mkt  under denna vecka. Så mkt som vi gjort den senaste månaden har vi inte gjort på länge...

Vi har fixat massa i hemmet, vi har umgåtts med familjen,vänner, gjort roligt med barnen,jag har börjat skolan, barnen har börjat dagis och massa sånt.. rensat massa skit här hemma och grejer.
Jag helt enkelt mkt har skett och mkt intryck blir man trött av, det märks gott och tydligt på barnen nu efter att dom börjat på dagis :P somnat kl 6 varje kväll :O Det låter inte ett knyst från deras rum när vi sagt god natt utan dom somnar på en gång.. dom är så duktiga våra små hjärtan <3

Sitter och kollar runt lite mellan engelska,matte och lite sånt genom skolan :) så man pluggar lite varje dag så sitter det sen :) försöker med det iaf ;P än så länge har det gått bra...
Räkna lite matte + plugga lite engelska.. det är dom ämnena som jag just nu kan plugga i.


Men men ska bli lite mys med hjärtat i soffan ikväll med :) får se om jag åker iväg å köper så att vi kan göra fruktsallad eller något ?
Skulle vara såååå gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback