Fredag

Och jonathan jobbar idag, hade varit skönt om han var ledig. Men näe :(

Idag ska vi städa mer här hemma, typ dammsuga och skura då vi inte hann det igår.
Sen får vi se vad som mer sker, ska iaf iväg å köpa mer välling. Dom vägrar äta 12 månaders vällingen numer efter att fått smaka 15 månaders med päron smak ;P så blir att åka å köpa storpack sån. :)

Inte många dagar kvar av mammaledig heten nu heller.. :P
Och vi har dagarna ganska planerad.
Jag ska träna imorn bitt sen ska vi till min bror å fira honom. Sen på kvällen blir barnen kvar där hemma hos mamma och pappa och vi ska vara här hemma och dricka lite mer jonathans kompisar och några av mina :) då jonathans kompis från örebro är hemma så vi ville hitta på något.

Det får bli att vi firar nyår 1 vecka efter eftersom att nyår inte blev så lyckat som vi trott. :P


Ska även säga er att vi ska låna min väns hund och prova på lite :) vet dock inte när, kanske nästa helg. Beror på om vi har något att göra då lr inte. Men som det är nu har vi inte de :P



Denna sötis är det :) vid namn martini :P

Går det bra så kan vi låna den när vi vill :) då är det inte lika som att ha en egen. Kan lämna den till lisa när vi ska göra något liksom :P

Hihi! Barnen lekte ju med henne i veckan när vi var där och hälsade på och då gick det superbra :)

Längtar tills vi får hem henne och prova :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback