God dagens

Sitter i skolan nu med, dock väntar jag på att åka iväg å hämta jonathan på jobbet. Idag är det nämligen så att vi ska på BVC så jonathan fick sluta tidigare eftersom tjejerna ska ta spruta + att jag ska tillbaka till skolan efteråt.
Har en lektion till på em.

Hoppas verkligen att dom inte får så mkt symptom av sprutorna då dom måste gå 7.15-16.30 ca imorn.. :/
Och det är jag som måste hämta dom om det blir så att dom inte kan vara där hela tiden. För att jonathan ska jobba länge imorn.

Jaja nog om det, jag var på träning igår kväll när tjejerna somnat är ju förkyld så det bröt ut ännu mer efter träningen igår. Men tog det lugnt igår jämnfört med vad jag brukar göra. Skönt att bara känna att man rört på sig :P

Sen när jag kom hem så tog jag tag i studierna som behvödes göra... fick 3 grejjor igår på engelskan som skulle vara klar idag. Dock var dom väldigt lätta, var klar på typ 20 min, det var att läsa en text på 1 sida typ å förstå vad texten handlade om.
Även att läsa lite grammatik i grammarboken :P sen en övning som inte tog lång tid alls att fixa.
Så det var skönt!


Natten inatt gick mkt bättre än den förra. Skönt!

Dock glömde jag ställa klockan igår så vaknade i panik imorse vid 7 av att alla i hemmet sov än :P
Vi gick ju upp 6 igår. Och idag 1 timme senare... men det gick bra det med :) Bara att datan inte hanns med idag som igår :P Men det är ju mkt bättre att ägna tiden åt familjen. Eller vad säger ni ?


Näe nu måste jag kila mot bilen :P skriver nog mer senare idag!

Kommentarer
Postat av: Ida

bra att veta :-)



Juat nu så behöver jag inte några fler modeller än dom jag redan har, men om det skulle krisa så hör jag garanterat av mig. Annars så har jag ju tänkt börja göra naglar här hemma nu redan. Börjar med systeryster imorgon. Lär ju se till att man håller igång :-)

2011-01-18 @ 13:50:43
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Jag tänkte fråga dig vad den där sprayen till håret heter som du köpt? Du sa att den var bra och att man slapp borsta håret så ofta.

2011-01-18 @ 15:34:58
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback