God kväll

I eftermiddag idag så har vi haft svärfar på besök som jag skrev. Jonathan och han fikade lite och jag drack vatten :P
Sen lekte vi i tjejernas rum en stund :) farfar körde dom så snällt i deras rutchkana :)

Efter att han åkt så gjorde vi mat här hemma, och efter det blev de sovtur för tjejerna. Dom va så himla trött idag igen, men det är ju mkt för dom att ta in på dagis så man kan förstå :)

Själv så har jag gjort massor sen dom somnade. Jag har fixat de 3 sista garderoberna, vikt tvätt + hängt tvätt. Kastat massa onödigt skit.
De tre sista garderoberna var det ganska mkt att fixa i, de innehöll Jackor,skor,sängkläder,gardiner och extra kuddar :P
Men nu är det klart :) just ja har även fixat alla lådorna i byrån i hallen... satan var skräp man bara slänge ner där..Men nu är det ordning på allt :D

Så skönt!
Nu sitter jag ner efter en dag med mkt energi jag mår så bra så bra. Även om jag mått bra förr så har jag haft mina upp och ner dagar. Nu har jag inte haft en ner dag på hur länge som helst. Känns så underbart :D
Mer gläjde runt omkring mig och saker och ting känns inte jobbigt längre, som de gjorde förr.

Jag är så nöjd med mitt liv nu :) dock lite mindre i vikt vill jag väga men det är ju på g ;) då jag kör GI och träning :P

Nu blir det slappning i soffan sen sova så man orkar med upp imorn :)
dock har jag skit svårt att sova nu :( inte sovit mkt på dessa nätter denna vecka :( suck!

Alltid svårt att somna när månen har denna "position" som den har nu... hoppas det blir bättre snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback