God Kväll

Snart dags för kvälls mat med mys framför tv:n.
Det blir kött,med grönsaker och sås för min del men jonathan får potatis till han. Eftersom att jag inte får börja äta det än i GI:P

Sen blir det bär och laktosfri grädde :) mumma!
Det är som att sötsuget försvinner totalt när man äter det, gott med lite syrligt med. Hallonen kan ju vara sura ibland :P
Blir väl att vi kollar på postkodmiljonären och let´s dance ikväll.

Tänkte skriva att det blev som jag trodde från förra inlägget. Bara vardagsrumsgolvet som är skurat men jag hann iaf duscha. Och hänga tvätt :)

Sen åkte jag och nellie även iväg och handlade lite. Köpte välling och mat tills nu då vi inte hade nå gott kött i frysen till en mysig fredagskväll :P


Imorn blir det träning,hem å fixa sig,mat med trevliga människor,sen lite fest :)
Vi ska äta ett helt gäng :)
Kommer bli en grym kväll hoppas jag på :D eftersom att nyår va förra helgen och den  helgen blev mindre lyckad som jag skrev förr så kör vi i helgen igen.Sen blir det stopp på ett tag med att dricka... Skolan och familjen ska jag vara med :)


Näe nu ska jag kolla maten här :P bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback