God Morgon

Nu har vi nyss vaknat, jonathan böjade med att gå upp och skulle ta tjejerna. Men jag upptäckte snart att jag var pigg. Så han fick gå å lägga sig igen, han var ju trots allt vaken längre än mig igår :P

Tjejerna har sovit bra inatt :) vilket är som det ska ungefär :P

Snart börjar dagen ta fart ordentligt, strax efter nio så ska jag åka iväg till fjärran höjder badet, badet här i stan för ett pass med friskis och svettis :) skönt att träna. Sen hem för en dusch å fix sen iväg mot mamma å pappa å broder.
Sen vid 3 måste vi vara hemma igen då vi ska börja fixa oss + ta emot ett playstation med sing star. Vi ska äta vid 5 :)

Över till igår kväll.. jag satt och kollade på rean på nelly.com och jag hittade lite söta tröjor/tunikor på rean dessutom. Undra om jag ska beställa dom ?

det skulle nämligen bli 98:- för två sommar tunikor.



Vad tycker ni?

hittade även lite smycken och sånt ...:P så blir lite mer än 98..

Kommentarer
Postat av: null

Godmorgon gumman det är väl bara att handla tunikorna 98 kr är inget att prata om. Puss å kram Mamma

2011-01-08 @ 08:12:07
URL: http://null
Postat av: Eleonor

Snygga tunikor :)



2011-01-08 @ 11:15:38
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback