God morgon

Idag gjorde dom små morgon halv 7, jonathan gick upp och jag fick sova 1 timme till :P
Nu sitter jag här och dom har gått till dagis, tjejerna blir helt tokig när man säger dagig eller när man tar fram kläderna och ska klä på dom på morgonen :P haha så söta :D

Jag sitter iaf och väntar på att tina ska komma, vi ska åka samma buss till skolan:P börjar ju sammtidigt ^^ skönt att ha nån att prata med på bussen!

Näe nu ska jag fixa det sista innan bussen väntar. Slutar 11.50 idag vilket är skönt :D och har en kvällskurs ikväll 18-21.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Okej vad skojigt :) webdesign är nog intressant, skulle jag velat gått :)

2011-01-13 @ 12:29:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback