God Morgon

Här vaknade vi vid halv sju. Nu sitter vi och myser i soffan,jag och barnen. Jonathan har sovmorgon idag :P Men jag lägger mig nog igen när dom små ska sova en sväng till som snart sker ;P

Sen vid 10 blir det att gå mot backen för att åka lite :)

Bjuder på lite bilder på tjejerna sen vi var hos lisa i förrgår :) dock är dom tagna av lisa;P hehe






Emmelina som fotomodell ;P


Emmelina i svartvitt med blå ögon :)

Nellie busar :)

Emmelina kollar in bocken ;P

Nellie som fotomodell :P

Nellie i svartvitt med blå ögon.. :)

Emmelina funderar ;P

Emmelina svartvitt med rosa napp..

Nellie busar lite i svartvitt med rosa napp :P

Emmelina och Nellie äter mellanmål :)

Bilden i färg;P


Och en bild på oss tre som lisa lyckade ta ;p


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad fina bilder! Ja det är jag nästan säker på att det är någon tand, han har varit ledsen flera gånger utan förklaring med. Har svårt att sova. Hoppas verkligen det går över snart.

2011-01-06 @ 22:18:43
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mina fina bilder på dina fina barn ;)

Kramis

2011-01-09 @ 13:19:40
URL: http://lisaforsmark.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback