Håll igång

är det här hemma, tjejerna typ vägrar sova middag dom har sovit max 45 min idag.. inte likt dom.. :P

Jag håller på att städa för fullt... dammsuger och moppar och grejjar:) har fixat massa idag hunnit med två maskiner tvätt... dammat och dammsugit börjar moppa på övervåningen men kan inte göra här på mellan då vi är här :P

sen har jag hunnit gjort mat, en skit god mat som jag aldrig gjort förr.. fick någon fnatt å sökte på nätet och hittade en rätt där vi hade allt hemma :)
Och testade den, supergod blev den!

http://www.recepten.se/recept/currykyckling.html
 

detta recept är det, testa det gärna och skriv en kommentar av vad ni tyckte sen :)

över till vad jag mer hunnit med idag, har hunnit fixa jonathans garderob så nu är den även klar. Sen har jag vikt massa tvätt och lagt in det.

Busat med tjejerna har jag även hunnit med.
Något som jag känner för nu är att dom vill sova typ 1 timme och jag får skura klart och fixa de sista och sedan hinna ta en dusch. Men de lär väl inte bli så.. Får säkert fixa de när jonathan kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback