Jag måste blir mer aktiv

Med att skriva här, men det är så svårt att få allt att passa ihop. Det blir lätt att bloggen som egentligen inte är så viktig hamnar sist när man liksom har familj, läxor att plugga med, träning och även sömn och hinna sköta hemmet liksom.
Men ska försöka slänga in minst ett inlägg per dag :)

Jaja, igår åkte jag hemmifrån vid halv 10 och kom hem vi halv 10 på kvällen.
Först iväg med tjejerna till farmor sen över till skolan för att gå på lektion. Iväg över till farmor igen efter lektionen då hon bor på andra sidan gatan. Åt mat och lade dom små för middagsluren.
Över till skolan igen för att starta vårat grupparbete på arbetssätt och lärande.

Efter att vi fixat lite punkter om vad vi ska ta med och sådant så gick jag över till farmor igen för att busa lite med dom små och sedan gå ner mot stan då jag skulle på synundersökning .. det gick väl så där på den.. hade lite brytningsfel + närsynt.. så det blidde brillor. Hämtar ut dom om ca 2 veckor.

Så ni får väl bilder på dom sen då ;P antar jag!

Sedan var det bara att vänta på jonathan som slutade kl 5, och han å barnen tog bilen hem och jag gick å väntade på min Matte B lektion, och där gick det inte skit bra för mig igår.Då jag inte hade ätit något sedan lunch och huvudvärk så det hette duga... hon varnade mig för det hos optikern då det kan bli jobbigt efter alla övningar där. Men men var kvar tills nästan 9 då vi ska sluta... men vi får ju gå när vi vill om man inte känner att man behöver någon hjälp... så då fick det bli så för att jag hade så ont i skallen. + att jag var hungrig som en varg... höll på att svimma på bussen hem kändes det som bara för det.

Jaja nog om det, natten inatt har inte varit så rolig då nellie har bökat som 2 nätter för nu.. men det har väl med febern och tandsingen som kommer att göra. Men men det är bara att bita ihop och göra det bästa av det.
Nu sitter jag i skolan och har haft första lektionen, tjejerna är hos farmor och faster min. Ska över dit sen och hämta dom när jag slutat nästa lektion.

Nä nu känner jag att det blev ett långt inlägg :P haha


så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback