Jahaja..

Det där gick ju inge bra med att vara mer aktiv... hmm..
Men det är ju så att på helgerna umgås jag med min familj hellre än att sitta vid datan.

Men de senaste dagarna har jag tagit det lugnt, även en partykväll, fixat ny hårfärg, haft tupperwear party, städat + sånt fix. Och självklar myst massa med min underbara familj <3

Idag var det åter till skolan och det fick fin fint där.
Även dagis hade gått bra för dom små, och nu är vi hemma. Jag ska snart byta om och sedan dra mig mot träning :) skönt!
Idag ska även steffi vara med :D skoj skoj !

Nä nu måste jag kila och byta om här.. annars missar jag bussen som jag måste med för att hinna ner på stan i rättans tid..


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback