Leklandet

Idag blir det leklandet på förmiddagen :) skol :)

Jonathans storebror och sambo med deras barn ska även med, det blir skoj :)

För er som läser min blogg och inte vet vad leklandet är för något. Så ska jag skriva det, dock talat leklandets namn ganska mkt för sig själv redan ;P så man kan ju lista ut mkt av bara namnet.

Men det är en byggnad här i gävle och finns även på andra ställen i sverige. Där det är klätterställningar,stuttsmattor,mjuka byggklossar,bandy.. massa andra grejejer. Bollhav och allt som barn tycker om.

Hoppas tjejerna kan vara med på lite mer nu när dom är lite större, vi var ju där i höstas. Men nu är dom ju lite äldre :)

Jaja, dom små gjorde morgon vid halv 7 och jag hade min morgon att gå upp med dom.


så nu är vi uppe och dom sitter och kollar på barnprogramm, dom är lite slö så här på morgonen ;P tror dom egenliten skulle behöva sova mer. För igår blev dom trött igen efter inte sån lång stund. Så det visar sig om det blir lika idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback