Massor med gjort

Det känns som så iaf, även om jag slappat och tagit det lugnt halva dagen :P
Vi har varit  ut till köpis och hittade ett par skor åt jonathan. Som han kommer kunna ha när man ex. ska ut å åka pulka, på promenader, eller leka i snön med tjejerna, eller varför inte tänka längre fram ? typ när man ska skotta gården när man har hus. :P

Efter det så åkte vi och handlade lite, sen lekte vi i snön när vi kom hem med tjejerna, dom gick ut för fullt och lekte som tusan i högarna här :P
Efter det blev det att gå in och leka, sedan sovdags.

Jag började med att rensa ut ut min garderob sen efter dom små somnat, fixat om även där med hyllor och sådant och skaffat ett "system" vart allt ska ligga och sånt :P Har haft så förr men det har bara blivit s**t av det. Men nu ska jag fixa att ha så här :P

Fixat lite med tvätt och sånt med har jag gjort :)

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv har så ont i ryggen efter att jag hållt på nu :P så skönt att ligga i sängen då^^

Imorn vid 10 ska vi till backen och åka lite pulka och grilla korv och sånt :)
Jonathans syster hennes kille och jonathans bror med barn kommer även och leker lite i snön ;P

Sen imorn efter det så ska vi rensa i källaren när dom små sover middag är det tänkt iaf^^
Och imorn kväll ska jag på hockey med min bror.

Så hela dagen är verkligen full proppad med saker imorn:P

Och på fredag har jag även saker att göra,även lördag.. Sen söndag ska jag bara ta det lugnt. Eller ett pass träning ska jag hinna med men annars ska jag ta det lugnt för det är ju iaf min sista dag innan skolan drar igång :P


Nä nu ska jag slappa vidare;P hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback