Natten

Natten inatt har inte varit så rolig.. :/ men men nån natt måste vara mindre rolig oxå, kan ju inte jämt ha det underbart å få sova :P

Det började med att emmelina fick hostattack, och fick komma upp till våran säng. Hon slutade hosta på engång hon kom upp ? vilket vi tycker är jättkonstigt ?
Men hon sov iaf med oss hela natten, inte så skönt vill jag lova er:P hon har vridit och vänt på sig.. satt sig upp och lekt och massa... vid kvart över 4 vägrade hon att somna trots att hon var jättetrött. Men till slut somnade hon.. då låg hon med fötterna på min mage och huvudet på jonathans mage...

Sen har jag hostat med..  men men

Ska ge dom små hostmedicin innan vi går till dagis och hoppas de försvinner för dom hostar knappt nå på dagarna.. bara nätterna..
Det märks om vi får komma å hämta dom lr om dom får gå på dagis :P

Näe nu ska jag byta en bb... luktar inte så gott här nu nämligen. Sen blir det frukost sen ska vi fixa oss för att gå till dagis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback