Nu har denna lördag snart gått

Japp, den börjar lida mot sitt slut. Jag var iaf och tränade i morse, skönt!
Kom hem och duschade å fixade mig, hann inte så mkt mer förns det var dags att åka till jonathans pappa där vi blev bjudna på mat :)
Lasange, så idag har jag fuskat med GI. Men hade gått ner 3 cm i midjan + 4 cm över höfterna och 1 cm under bysten sen i början av dec.. även fast jag fuskade så mkt  dec. Så jag är nöjd :D

Då får man faktiskt fuska på helgerna :)

Iaf så blev vi kvar där ett tag, Pratade lite och lekte massa med tjejerna :)

Vi åkte hemmåt för tjejerna var så himla trött, men dom somnade precis till i bilen när vi kom hem. Så vi gick upp och satta oss i saccosäckarna och kollade på Playhouse filmen som vi har eftersom vi inte har kanalen än så har vi köpt en av filmerna :P
Så vi myste ett tag,sen blev det fart på dom små. Dock skit trötta och pillrade på allt och lyssnar inget :P ungefär så blev våran eftermiddag sen ;P tills det blev ett bad för dom... De va skoj, lika roligt varje dag dom får bada ;P

Nu sover dom för natten hoppas jag, nellie har fått lite hosta. Men vi ger hostmedicin så hoppas det försvinner inför dagis i veckan igen :)

Vi ska mysa med god mat och tv ikväll :) Kanske ska hoppa ner i ett bad jag, känner att min kropp kanske skulle behöva det ;P

Jaja, nog om det.. Sitter och pillar lite i office... skolfix :) Imorn blir det kanske leklandet + att faster och hennes kille kommer hit och hälsar på sen :) alltså barnens faster ;P hihi

Min faster kommer om nån vecka :)



Nu blev det mkt text därför slänger jag in en bild :)



Tänk att dom varit så här små mina älsklingar <3 Vad vore jag utan min familj? INGENTING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback