Storhandling

Det har jag gjort efter skolan idag, iaf så gick det kanon på BVC. Det blev ingen spruta idag för att vaccinet hade inte kommit ut eller vad hon sa :P

Jaja, lektionen på eftermiddagen gick kanon fort... sen åkte jag mot ica maxi för att handla mat.  När jag kom hem så packade vi upp sen blev det lite lek med tjejerna innan dom skulle sova.
Vi fixade mat och efter det har jag hunnit med att tvätta och vikt tvätt och lagt in tvätt.. en maskin är igång nu så den ska hängas innan vi somnar ;P

Hoppas jag är lite bättre imorn, annars blir det en ipren för att bli lite piggare. Ont i skallen = Förkylningskalle...

Nu blir det pilla lite med engelskan och matte:)

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tänkte ta 300:-/gång så länge jag håller på & utbildar mig. (sen när jag lär mig att handmåla naglarna tex. blommor & sånt så kommer det tillkomma lite dock) ska gå igenom fransk + helfärgade naglar på kursen nästa vecka, så efter det kan jag nog göra lite roligare saker än nu iaf :-) Men hojta till när du känner att du vill ha en tid :-)



kostar ju oftast 700:- första gången + 400:- för återbesök hos dom flesta som har nagelstudio annars.

så vill ju va billig jämfört med dom :-)

2011-01-18 @ 20:26:14
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback