Tisdag

Och GRATTIS käre far som fyller hela 50 år. Vi ska åka dit efter att jag slutat skolan.
Vi får se om jag skriver mer idag, beror på när vi kommer hem ikväll och sånt... kanske blir ett inlägg vid lunch där då jag har hål från 11,50-14,30...

Men nu har jag iaf suttit i skolan och pluggat, fixat klart det jag inte hann med igår på programhanteringen som var 2 uppgifter samt har jag skrivit ut till redovisningen imorn, så nu är vi redo :)


Ska börja lite smått med engelska uppgiften som vi har tills på fredag. Vi ska skriva om en sport på engelska. Får se vad jag ska ta... hmm
Det finns mkt att välja på ;P


Näe nu ska jag sätta fart med det.. kolla runt lite och få inspirition :)

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Det finns så många nerlaggda skolor här nu där dom kan ta lokaler. Hoppas verkligen dom gör det snart. Colin får vara hemma tills vi hittar ett dagis som passar honom och som vi trivs med. Sen är det ju synd att han inte kan börja dagis för han har ju sånt stort behov av att träffa andra barn och att utvecklas. Han kräver mycket som vi inte kan ge inom våra väggar.

2011-01-25 @ 18:57:27
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback