Hann inte igår

hann inte skriva igår, då vi inte  var hemma på hela dagen... jag hade sovmorgon sov till 9 sen fixade vi oss och åkte iväg mot furuvik, och var där ända till stägning alltså vid 7. För er som undrar så är furuvik en park här i gävle där de finns massa djur och karuseller att åka :)

Kom hem därifrån vid 8 då vi behövde handla lite innan vi kunde åka hem helt :P å efter de tog jag mig en promenad i hög fart och sedan tränade jag lite :)
Sen blev det bara sova :)


Men vi hade det underbart på furuvik iaf :) tjejerna åkte massa med karuseller... och dom älskade det :)
Dock har jag inga bilder då det va jag som åkte med dom, men jonathan har någon :P

Just nu sitter vi och myser i soffan och vaknar till :) idag blir det stranden för dom små och pappa, och jag ska åka å jobba 14-19.30.

Men nu ska jag mysa med mina små <3
som fyller 2 om några dagar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback