Ojoj... fy på mig!

Nu är det verkligen längesedan :O om jag inte minns helt fel så sa jag sist att jag skulle bättra mig då jag köpt en tele med internet på abbonemanget dygnet runt men det verkar inte som de gick så bra, men nu ska jag verkligen försöka :)

Iaf så har det hänt massor, min första del av skolan är avklarad börjar igen nu 15:e aug... under sommaren nu jobbar jag, då jobbar jag på Dollar Store... för övrigt har jag gått och blivit 1 år äldre samt blivit ett radhus rikare och massa nya minnen med min familj har fått plats i huvudet och minnet :)

Vi flyttar på fredag nästa vecka, lr ja vi får nycklarna då :) sen blir de flytt veckan framöver de, jag har jobbat idag och före de så myste vi här hemma samt packa inför flytten :)

Jaja nu ska jag käka något innan jag ska lägga mig å kolla film med Jonathan <3 skriver mer imorn.... lovar !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback