Tillbaka

Efter helgen är jag nu tillbaka.. hänt lite saker i helgen som jag inte vill gå in på nå mer än så... iaf så jobbade jag igår och sedan var vi ut till köpis en sväng :)
Sedan hem å badade tjejerna, sen ville dom inte somna förns 10 i 10 igår för att dom somnade en sväng i bilen igår, suck! men dom sov till 9 i morse istället ;P


Nu ligger jag hemma helt ensam för jonathan å tjejerna har åkt iväg :P å jag ska jobba 14-19.30 idag.
På fredag får vi nycklarna å så som jag längtar :O Helt galet:P

Men nu vet ni att vi lever iaf :) och att de jag ska blogga mer i veckan är klart men sen under flytten = inget internet så blir det dåligt med det igen ;P ^^

Jaja vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback