Fredag

Men det kommer inte märkas... iaf så gick onsdagen kanon :) tjejerna fick spruta och sedan var det grupparbete.
Hann även med en prommis innan kväller i onsdags, igår blev det köpis med tina och bror min och tjejerna så klart!
Efter det tog vi en liten prommis och sedan hämta vi lukas på dagis. Vidare på prommis hem till tina och lukas där jag lämnade av tjejerna. För jag skulle till ida för att fixa mina naglar som ramlat av så nu är dom snygga igen :)

Hem och busade lite och sedan kväller, jag pluggade hela kvällen igår. Och idag har jag pluggat + hunnit hem till kära Ida som jag inte träffat på jättelänge.. alltså en annan ida;P
Nu sitter vi i soffan och myser igen för tjejerna är trötta, dom sov inte sån lång middag som dom brukar..

Snart kommer jonathan hem oxå, sen blir det lite mys här hemma innan dom små ska sova, och för oss blir det då fredagsmys ikväll :) eftersom att jonathan ska jobba imorn så kommer denna helg kännas konstig, jag ska även bort på söndag så de blir inte alls som vanligt ;P

Men men får ta igen det sen :) hihi


Näe nu ska jag mysa med mina trötta små töser! <3 Älskar min familj över allt annat.

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

vilken fin blogg du har :)

2011-03-04 @ 18:14:30
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback