God morgon

Igår var det måndag igen och det innebär ny vecka, en vecka närmare sommaren :) så underbart!

Jag åkte och fixade naglarna igår morse, och det tog tid :P skulle börja skolan 12.45 men kom typ 12.48 så de gjorde inget ;P men jag hann inte käka nån lunch så hela min dag blev konstig. Jag blev skit klen även fast jag åt efter lektionen och senare på kvällen. Så igår blev det ingen träning för att jag var helt konstig i kroppen. Men idag är det mycket bättre :) Vilket är skönt!

Idag så gick vi upp kring kvart över 6. Sen har vi bara fixat oss här på morgonen och dom små har jag nyss lämnat på dagis :)
Så nu ska jag äta frukost och sedan dra mig mot skolan :)
Sen ska jag plugga i skolan på eftermiddagen.
Sen får vi se vad som sker mer, hoppas på att min jacka kommer idag iaf :D hihi  börjar ju bli dags att andvända den nu ;P


Jaja nog om babblet. Hoppas ni har det bra :) för det har jag :)

Kommentarer
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

jag bara längtar tills jag ska i med mitt hår :-) Hon har ju riktigt bra priser :-)

2011-03-23 @ 09:14:41
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback