Helgen

Denna helg har varit underbar, dock tråkigt att den började med ca 1dm nysnö på fredag eftermiddag. Men vädret igår och idag har gjort att är borta igen:D

Iaf så åkte jag och tjejerna ut till min mormor på fredag eftermiddag, hon fyllde ju år. Sen åkte vi hem, tjejerna fick vara hemma med jonathan medans jag åkte iväg med mamma och pappa å bror för att kolla på isracing i göranssons arena i sandviken. Skit skoj att se igen, gjorde det när jag var mindre med :P

Trevlig kväll med familjen!

Igår blev det träning, sen lek ute med tjejerna, fixa här hemma, färga håret och sedan middag + spel med carro och martin på kvällen :) super mys !

Och idag jobbar jonathan 9-12 sen vid 2 kommer hans pappa men sin nya. Även jonathans syster och hennes kille skulle komma. Sen får vi se vad dagen mer har att erbjuda :)


Ska sätta mig  ute i solen ett tag till nu, tjejerna sover nämligen så det är helt tyst här hemma förutom musiken som spelas ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback