LOV

Och därför har jag inte skrivit så mkt, eller rättare sagt inget alls ;P

I helgen var vi hela familjen och mös bara :) sen i måndags så åkte jag och barnen till mamma och pappa å hälsade på, sen igår var mamma hit, det gick magsjuka på hennes jobb där hon jobbtränar så ingen ide att riskera att man själv får de :P vi åkte till köpis och kollade lite, även lite andra affärer som det brukar kunna bli :P

Jag fick med mig nya blommor till köket hem :) rosa våreld :D det blev hur bra som helst :)
Sen när mamma åkte iväg hemmåt så gick jag och jonathan med tjejerna på en prommis. Väl hemma igen så åkte jag iväg för att köpa lite mer jag sett under dagen och kände att jag måste ha :P
Så köpte mig två plädar i turkos med stjärnor på. Även turkosa ljus och ljuslyktor och sedan turkosa kuddfodral och innerkuddar till de :) så de fick åka upp i vardagsrummet, hade en turkos matta sen förut som även fick komma fram. Snyggt är vad det är! Nu vill vi bara hitta turkosa gardiner eller turkost tyg... skit svårt att få tag på... suck!

Idag har jag städat all städning var klar före kl 10 imorse :) sedan blev det BVC för spruta och sedan kom de klasskompisar som har grupparbete ihop med så pluggade vi :) så nu är det ganska klart vad som ska sägas och vem som ska ta vad och sådant :)

Efter att dom åkte så gick jag och tjejerna ut eftersom att jonathan förbereder inför datahallsflytten i helgen därmed jobbar över alltså ;P Sen hem och lade dom efter en prommis dom somnade som stockar :P Och jag har pluggat och nu ligger jag och slöar vid tv:n.


Näe nu ska jag kolla på tv:n och sen sova :) är rätt så trött!


Vi hörs, men så ni vet så lever vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback