Måndag morgon

Och jag har lämnat barnen på dagis nyss och nu ska jag göra matlåda då jag inte har någon än. Sen iväg till skolan och göra prov samt ha engelska efter lunch.
Va meningen att jag skulle cykgla idag, men när jag gick till dagis insåg jag hur halt det var där den fortfarande är snö/is.. eller så var det skit moddigt... sen regnar/snöar det ute med... men imorn har jag tänkt att cykla... men surt om det är sådant här väder ... för har inget regnställ så kommer ju vara sky blöt när jag kommer fram till skolan... suck!


Jaja helgen har vi bara tagit det lugnt, varit ute och åkt pulka och grilla korv i det soliga vädret i lördags, sen igår tog vi det lugnt jag och emmelina med tina och lukas åkte till valbo. Jonathan och nellie fick lite egen tid här hemma :)
Så som jag och emmelina även fick i valbo :P


Hittade lite kläder till tjejerna då dom typ växt ur massa kläder här hemma... köpte 4 tröjor och 2 leggings.. :) skit snyggt var det!


Näe nu måste jag sätta fart här hemma.. ska ju snart åka till skolan



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback