Söndag=Sista dagen på "Lovet"

Som dom säger att vi haft, men jag tycker det inte märks så mkt då det är plugg varje dag ändå.
Idag ska jag kanske iväg på grupparbete, beror på jonathan.. han jobbade ända till halv 6 imorse, å ingen annan barnvakt har vi. Så får se om han orkar med att vara hemma med tjejerna.


Annars idag har jag bokat tid för att tvätta.. skulle gjort de i fredags men bokade om den för att vi åkte till ida istället å hälsade på :)
Ska nämligen tvätta jackor och overaller så har behov av en torktumlare... annars hade jag kunna göra de hemma...


Näe nu ska ja plugga lite till..

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emilia

På Bikbok för bara 249:-, finns i beige/rosa också :)

2011-03-09 @ 21:32:34
URL: http://emiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback