Svar till anonym + lite till...

Du som varit anonym och skrivit om hjälmarna  vill jag svara till, våra är sådana med knapp som han hade. Om det inte finns massa andra olika knappar, men jag köpte dessa hjälmar för alla barn har sådana. Så man har ju inte tänkt på så mycket annat.
Jag vet själv att jag hade sådan hjälm när jag gick på dagis, så dessa hjälmar har ju funnit med hur länge som helts. Men det är bara att köpa nya även om dessa är CE godkända som allt annat typ är. Men dom är inte säker för upplösningen då :/ synd det!


Över till annat, igår tog jag det lungt på kvällen lr ja jag körde lite magövningar samt lite lår och rygg framför tv:n. Jonathan kom hem kring 9, så satt och kikade lite på tv. Sen blev jag så himla trött så gick och lade mig ;P

Emmelina vaknade till vid halv 6 imorse :O suck! Men det vara bara att ge nappen så somnade hon om en stund. Men vid 6 tog jonathan dom små, sen halv 7 skulle han till jobbet så då fick jag gå upp :)


Nu är dom lämnde på dagis och jag har hängt tvätt. Sitter nu och väntar på tina som ska komma sen ska vi gå till skolan. Så fint väder ute ju :D


Föresten så kommer detta hem till mig antingen imorn eller nästa vecka :) Ifrån H&M!



Vill även beställa denna på ellos...




Hihi... näe nu ska jag klä på mig så jag är klar när tina kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback