Tjollahoppsan!

Idag är det onsdag vilket innebär att det snart är helg igen. Och jag har gjort ett beslut i mitt liv som kan påverka mig snabbt inom kort tid. I hope :D

Jag ska sluta med GI har börjat tappat suget helt över att fortsätta med det, för att jag bara slarvar och sådant och kommer inte in i fas igen som jag var i förr.
Så därför har jag nu besällt dessa:


I hallon,jordgubb och choklad smak :) så blir det något nytt så kanske man kommer tillbaka till att vilja hålla igång med GI efter detta :)

Jaja nog om det, sitter nu i skolan och ska snart dra mig hemmåt. Fick sluta tidigare idag= skönt!


Skulle vilja få upp hylloprna i tjejernas rum snart... Vill få det klart. Det kanske jag inte skrivit ens, men har gjort om lite i deras rum :) Den hylla som dom tidigare haft stående som även kan ligga ner, har fått lagt sig ner nu. Så det blev så himla tomt på väggarna så därför har jag köpt 2 "lack" hyllor på Ikea sådana som är så poppis utan konsoller ;P
Sen köpte jag även ramar med lite roliga färger på som jag ramat in teckningar som dom gjort, som oxå ska upp på väggen:P


Kommer bli bra när det är gjort :D


Näe nu ska jag fixa lite med ett jobb i skolan innan jag åker hem :)

Ikväll blir det nog fika med Steffi och Linnea om jonathan inte ska jobba ;P Hoppas saknar tjejerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback