Hallå härliga lördag :)

Jag var väldigt dåliga hela förmiddagen igår, men kom igång senare... vi hade våra vänner Martin och Carro på mat här. käkade fläskfilé med ädelostsås och råstekt potatis till :) supergott!
Blev även Pannacotta till efterrätt:) grabbarna tog sig några järn och vi tjejer höll oss till dricka.

Vi började spela ett spel och de var sjukt roligt. Med andra ord :) Så skoj!

Kom i säng strax före 1. Upp imorse vid kvart i 7... började fixa mig då jag skulle iväg med mamma och min ingifta moster till Lager 157 :) trevligt värre. skönt att komma iväg å kolla kläder å sådant utan barn för en gång skull ^^

Kom hem nu strax före 18.
hittade inte allt för mkt, gjorde bara av mig 450.. då fick jag en t-shirt till Jonathan, 1 par varsinna strumpbyxor till tjejerna, 2 leggings till mig och 2 oversize tröjor till mig :) så fick mkt för pengarna.

Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt :) och imorgon ska vi troligtvis till köpis här i valbo och kolla kakel till köket samt en fläkt.. :) se om jag lyckas få jonathan in å kolla lite på H&M med lr något ? ;P Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback