Klar med redovisningen

Ja det gick rätt så bra på redovisningen idag, lite surt är det bara att de var 6 som redovisade och de andra ville ha på sig till nästa onsdag att fila lite på sitt och sådant så det blev ny deadline på måndag... suck! Jag som slitit som ett djur för att få de klart. för är det deadline så är det .... men men kan jag ju har chansen att fixa mitt ännu bättre om jag vill de ;P  hehe!

Resten av dagen har varit bra förutom att emmelina och nellie fick komma hem från dagis för de är hängiga, snoriga.. :( men då blir det en extra lång helg istället :) jag har städat hela eftermiddagen efter att jag kom hem igen.. lagat mat, vikt tvätt, hängt tvätt och även varit och handlat mat :) hunnit med mkt med andra ord... nu ska vi strax sätta in ungen i köket igen med :) så skönt! Inte låst till att bara göra mat som är för spisen :p hihi

Imorgon blir det nog att åka iväg och köpa alla julklappar eftersom jag vet vad ja ska köpa till alla utom 1 :P får se hur tjejerna är, annars får de bli när de är frisk igen :)

Nu ska jag hjälpa jonathan in med ugnen :) hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback