Så där då...

Då va denna dag snart till ända och jag har gjort massor idag... eller ja inte så energi jobbiga saker men ett prov, lyssnat på en redovisning, börjat med mitt fördjupningsarbete på etiken,sedan gjort klart nästan hela mitt arbete inom svenska som förövrigt ska vara klart imorgon.. men tar de sista imorn är ju ledig till 12.45 imorn :) sicken tur när jag skjutit upp ett sådant arbete :)
Har även hunnit umgås med mina barn som förövrig är förkylda och hostar som bara den :/ men men hoppas de blir bättre snart :) annars blir de ett besök på hälso tror ja :/

Julkorten kom idag med så har fyllt i allas adresser och sånt nu :) så de är redo att skickas, lite tidigt kanske ? lr ja vi får se om jag lägger på de på lådan nästa vecka kanske istället.. har även hunnit besälla hem en nyår blåsa :)
vill inte ha en som är för mkt ska kunna använda den vid andra tillfällen med men ändå lite finare liksom :)
Så var det dessutom halva priset på den så kunde inte låta bli då ^^



Denna är det :) bild lånad från nelly.com :) den kostade ynka 199 nu med halva priset ... kanon :) hoppas den är lika fin i verkligheten ;P


näe nu ska jag läsa igenom mitt svenska arbete och tänka på lite mer som kanske ska in, jonathan är på hockey å tjejerna sover så kan platsa bra ikväll med lite skolarbete :)

Näe som sagt skolarbete va de.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback