Goddagens..

Inväntar nu Gladiatorerna i soffan ;D myskväll med hjärtat. Nu när man blivit som männsika igen efter de jobbdagarna jag haft. Jobbade kväll i tisdags på jobbet, sedan inventering ons och torsdag... staradet 6 på morgonen och jobbade till 22.30 på onsdagen sen tillbaka på torsdag och börja jobba.. började då 7 och gick hem vid 7... så man va lite sliten men idag har de varit bättre :) städat massa hemma, myst i soffan med tjejerna sedan till valbo en sväng sedan hem å leka en massa :)
Dom sover nu och vi ska ha mys :) så skönt!

På måndag börjar skolan igen, se hur denna termin går då ?
Vill ha ett jobb nu :O:O:O Kan någon ge mig ett ? vad som helst ?


Jaja nu ska jag mysa ner mig i min onepeice och kolla tv: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback