Nytt år nya möjligheter :)

Goddag, har jobbat mkt nu under mitt lov och efter att jag kommit hem har jag varit med familjen och fixat här hemma :)

Hoppas alla ni hade en bra julafton :) och en bra nyårsafton :) det hade vi iaf, fick mkt fint på julafton och tjejerna va helt galna i alla paket.
Lite rädd för tomten men vågade ta emot paket iaf, de har ju älskat alla tomtar som dom sett överallt.

Men igår sa vi godnatt till tomtarna och packade ihop allt som hade med julen att göra, så himla skönt ändå. Blev väldigt ljust och fint här hemma och man längtar efter våren nu :) men den är väl inte så långt borta med tanke på alla värme som vi har denna vinter.

Idag ska vi till valbo och byta några handdukar vi fick i julklapp och sedan fixa en sak på ikea.
Sen hälsa på mamma på hennes jobb, sedan iväg å lämna tjejerna på dagis sen iväg till jobbet för min del :) jobbar 14-19.30 idag sen ska jag iväg och träna sen sälja iväg vårat skötbord och en byrå här hemma :) även upp och jobba imorn 6 så blir att lägga sig i tid så man är pigg i skallen imorn på inventeringen :)


Näe nu ska ja fixa mig och tjejerna så vi kan åka till valbo till 10 :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback